Antek jest stolarzem. Monika uczy w szkole garażowej w Zambii.
Wiktor pracuje w domu dziecka. Ola jest mamą.
A JAKA JEST TWOJA #MISJA ?
Kampania społeczna pod hasłem „A JAKA JEST TWOJA #MISJA?” została przygotowana przez Salezjański Ośrodek Misyjny na Tydzień Misyjny 2016. Kampania rozpoczyna się 16 października, a kończy 29 października.
ODBIORCY
Grupą docelową kampanii są ludzie młodzi, aktywni, poszukujący, którzy poświęcają się pracy zawodowej i nie mają czasu, by zatrzymać się i zastanowić nad sensem życia.
CEL KAMPANII
Założeniem kampanii jest zachęcenie ludzi do poszukiwania i określania swojej życiowej misji oraz do większego zaangażowania w sprawy misji w najbiedniejszych częściach świata.
MEDIA TRADYCYJNE
Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W telewizji pojawi się 30-sekundowy spot ukazujący pracę misjonarzy, misjonarek i wolontariuszy świeckich, których misją jest pomoc najuboższym.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Kampania społeczna zostanie również poprowadzona w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube, SnapChat. Pod hasztagiem #misja pojawią się materiały dotyczące kampanii oraz zdjęcia osób, które odnalazły swoją misję. Każdy będzie mógł odpowiedzieć na hasło „A JAKA JEST TWOJA #MISJA?” i zamieścić swoje zdjęcie z kartką i hasłem #misja … (rodzina/żona/lekarz/piłkarz/aktor).
PRZYŁĄCZ SIĘ!
Zachęcamy do włączenia się w kampanię społeczną w dowolnej formie: udostępnienie przygotowanych materiałów, promowanie kampanii lub wzięcie udziału w „wirusowej” akcji #misja w mediach społecznościowych. Polub nasz misyjny profil na Facebooku @misjesalezjanie!
WŁĄCZ SIĘ w kampanię i pokaż światu swoją misję. JAK? To proste!
1. Zrób sobie ZDJĘCIE z kartką i hasłem #misja … (rodzina/żona/lekarz/piłkarz/aktor)
2. Wrzuć zdjęcie na swoją TABLICĘ na Facebooku / Twitterze / SnapChat’cie i OZNACZ je #misja
3. W opisie NOMINUJ kolejną osobę i zapytaj ją: A JAKA JEST TWOJA #MISJA@imię znajomego?
MATERIAŁY KAMPANII
- Baner graficzny
- Spot video A JAKA JEST TWOJA #MISJA? w dwóch wersjach: oficjalny spot kampanii (80 sekund) oraz spot telewizyjny (30 sekund)
You can see the english version of spots: official campaign spot (80 seconds) and TV spot (30 seconds) - Reportaż o ludziach, którzy żyją z misją: “MOJA #MISJA, MOJE ŻYCIE”
- Artykuł o wolontariuszach, którzy wrócili z misji i odnaleźli swoje życiowe pasje “Historie wolontariuszy misyjnych”
- Cykl świadectw wolontariuszy, którzy pracowali na misjach i wciąż żyją z misją (materiał będziemy publikować w trakcie trwania kampanii)
- Galeria memów (zdjęć) ludzi, którzy włączyli się w kampanię i odnaleźli swoją życiową misję (materiał będziemy gromadzić podczas trwania kampanii)
- Zbiór krótkich świadectw ludzi, którzy włączyli się w kampanię i opowiadają o swoich życiowych misjach (materiał będziemy gromadzić podczas trwania kampanii)
Wszystkich, którzy chcieliby nawiązać szerszą współpracę w ramach kampanii zapraszamy do kontaktu media@misjesalezjanie.pl