TWOJA #MISJA – opis kampanii

Antek jest stolarzem. Monika uczy w szkole garażowej w Zambii.
Wiktor pracuje w domu dziecka. Ola jest mamą.
A JAKA JEST TWOJA #MISJA ?

Kampania społeczna pod hasłem A JAKA JEST TWOJA #MISJA? została przygotowana przez Salezjański Ośrodek Misyjny na Tydzień Misyjny 2016. Kampania rozpoczyna się 16 października, a kończy 29 października.

ODBIORCY

Grupą docelową kampanii są ludzie młodzi, aktywni, poszukujący, którzy poświęcają się pracy zawodowej i nie mają czasu, by zatrzymać się i zastanowić nad sensem życia.

CEL KAMPANII

Założeniem kampanii jest zachęcenie ludzi do poszukiwania i określania swojej życiowej misji oraz do większego zaangażowania w sprawy misji w najbiedniejszych częściach świata.

MEDIA TRADYCYJNE

Kampania będzie realizowana w telewizji, prasie, radiu i Internecie. W telewizji pojawi się 30-sekundowy spot ukazujący pracę misjonarzy, misjonarek i wolontariuszy świeckich, których misją jest pomoc najuboższym.

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Kampania społeczna zostanie również poprowadzona w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube, SnapChat. Pod hasztagiem #misja pojawią się  materiały dotyczące kampanii oraz zdjęcia osób, które odnalazły swoją misję. Każdy będzie mógł odpowiedzieć na hasło A JAKA JEST TWOJA #MISJA? i zamieścić swoje zdjęcie z kartką i hasłem #misja … (rodzina/żona/lekarz/piłkarz/aktor).

PRZYŁĄCZ SIĘ!

Zachęcamy do włączenia się w kampanię społeczną w dowolnej formie: udostępnienie przygotowanych materiałów, promowanie kampanii lub wzięcie udziału w „wirusowej” akcji #misja w mediach społecznościowych. Polub nasz misyjny profil na Facebooku @misjesalezjanie!

WŁĄCZ SIĘ w kampanię i pokaż światu swoją misję. JAK? To proste!

1. Zrób sobie ZDJĘCIE z kartką i hasłem #misja … (rodzina/żona/lekarz/piłkarz/aktor)
2. Wrzuć zdjęcie na swoją TABLICĘ na Facebooku / Twitterze / SnapChat’cie i OZNACZ je #misja
3. W opisie NOMINUJ kolejną osobę i zapytaj ją: A JAKA JEST TWOJA #MISJA@imię znajomego?

MATERIAŁY KAMPANII

  • Baner graficzny
  • Spot video A JAKA JEST TWOJA #MISJA? w dwóch wersjach: oficjalny spot kampanii (80 sekund) oraz spot telewizyjny (30 sekund)
    You can see the english version of spots: official campaign spot  (80 seconds) and TV spot (30 seconds)
  • Reportaż o ludziach, którzy żyją z misją: “MOJA #MISJA, MOJE ŻYCIE” 
  • Artykuł o wolontariuszach, którzy wrócili z misji i odnaleźli swoje życiowe pasje “Historie wolontariuszy misyjnych”
  • Cykl świadectw wolontariuszy, którzy pracowali na misjach i wciąż żyją z misją (materiał będziemy publikować w trakcie trwania kampanii)
  • Galeria memów (zdjęć) ludzi, którzy włączyli się w kampanię i odnaleźli swoją życiową misję (materiał będziemy gromadzić podczas trwania kampanii)
  • Zbiór krótkich świadectw ludzi, którzy włączyli się w kampanię i opowiadają o swoich życiowych misjach (materiał będziemy gromadzić podczas trwania kampanii)

Wszystkich, którzy chcieliby nawiązać szerszą współpracę w ramach kampanii zapraszamy do kontaktu media@misjesalezjanie.pl